I see you!

Faktisk så har jag längtat att åka hem ha det mysigt med öppenspisen och se på filmen Avatar förstås!!! 
Jag längtar för myss. Jag ska baka mina jul kakor! Nu är det dags och man måste planera noga när man ska baka de för att det är allas favorit och de tar slut omedelbart! De är såååååå goda!
Idag känner jag mig extra trött och ser fram emot att sova då jag kommer hem.  Att jobba så mycket som jag gör har sina konsekvenser så just nu är det produkten av det som jag känner!
Jag ska träna och det är just där som jag lastar av. Å tro mig jag verkligen lastar av! 

Man kan få det man önskar sig med massor av önskningar och man måste be på sina knä!!! 

Hoppas tomten hoppar inte över mig i år! Nu har jag skrivit många brev till honom ^ ^ 

Har ni varit snälla eller?





Hemma!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0