OMG!!!

Igår var jag med om någonting som jag har aldrigt upplevt tidigare! Vi fick en så kraftigt turbulens att jag flög till taket och landade på golvet med kraft. Efter det vi skakade som små bokar i en burk riktigt kraftigt i nästan 30-35min!  Det var så konstigt att jag trode inte det var sant. Där ett tag då det låt väldigt konstigt och skakade okontrollerade kraftigt trode jag att om det var nära före så är det dags nu!!! Absolut sim man säger nästan allt gick snabbt framför ögonen på mig och jag tog farväl med många! 
Jag är så lyckligt att man öppnade ögonen hemma idag och kunde smila åt dagens dag! Jag är lyckligt över att jag är frisk och glad och att jag kan och gör saker som gör mig glad. 
Kram på er och ta hand om er. 







  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0