On My way

Hur mår mina underbara läsare? Vad gör ni, hur hade ni Jul? 
Jag hade fantastisk with the familia!!! 
Mitt hjärta går i bitar nu när jag behövde lämna min älskade familj och återgå till Stickholm för att få vara främling igen. Jag gissar att det är med känslorna att göra, ibland är jag glad ibland inte och ibland så ser jag faktiskt fram emot att komma till Stockholm. Jag hade jätte mycket att berätta men just nu klarar jag inte av att skriva ner allt på den lilla tiden som jag har före jag lyfter så jag ska bara fatta mig kort. 
Jag har haft fantastisk och det kommer att hålla mig uppe ett ganska bra tag. Vi har dansat, ätit gott prattat och har haft och gjort det bästa av det bästa. 
Här kommer lite bilder:


Mammas bort är det vackraste jag sett. Många försöker att återskapa det men jag måste bara säga: in your dreams!!



Maten: OMG!! 
Jag kan äta hela året mammas Julmat och aldrig bli les!! 





La familia!!!






Två söta systrar 


Dans uppvisning ^^















I Stellàs bil❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0