Safari

Jag skulle på safari men jag lämnade det för Piteå!!! Hahaha 
Godmorgon alla underbara läsare. Det är härligt väder och vägen var bra så jag hade en riktigt bra start på dagen. 
Snart ska jag få äta min favorit frukost så bättre kan man inte starta. Jag pussade min älskling förre avgång och det var helt underbart. Jag är lyckligt låtad som har en så fantastisk dotter. 

Idag blir det Paris och sen hem. 

Snart är det Jul och jag har inte fixad det jag skulle och jag vet inte hur jag kommer att fixa det. Nämligen så pratar jag om min firande hos familjen. Det går bara inte och jag har problem att fixa det. Hellt omöjligt ens att närvara dagen efter så jag lever med panik tills Jul med förhoppningar att fixa allt så småningom. Nu sitter jag på min favorit plats och ska äta frulle så vi hörs lite senare idag. 
Puss puss och ha en underbart dag idag alla fantastiska läsare❤️



Det är det jag missade 😔





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0