Snygging!

Ja ja men! Vilken otroligt säljare jag fick igår. Han spenderade minst 50 min med mig och bara skämtade med mig och med alla andra som passerade! Det blev för mycket där ett tag. Roligaste var hans kommentar: du ser att gilla ringar, medans han tittar på min ring på tummen. Aa säger jag! Men varför har du då inte en sådant, så visar han sin förlovningsring. Du är ursnygg de måste krypa på knä för din kärlek! Hahaha i wish sa jag! Tyvärr så är jag omkringat  med människor som vet inte ens vad respekt betyder!!! 
Han var trevligt och ville inte tro det och lite senare förklarade han att man känner sig som i fängelse när han satte på ringen. Stackarn från att han var stolt till att säga att det är som fängelse att vara gift!!! Hahaha jag ska inte prata med gifta människor!!!



Hemma

Gud  vad jag lekte hemma!!! 

Solnedgång från bilen!




Fantastisk 


Hur som helst så är det Lycia och fredag den 13 så jag älskar det! Jag ska fyra den med lucekatter och yoga! Bästa sättet säger jag! Det blir utgång idag också så man få känna sig lite levande. Gud vad det var länge sen man hade kull. 
Nu ska jag jobba lite men vi hörs senare! 
Happy lucia och ha en fantastisk fortsatt  favorit fredag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0