So early!

Ska man ha det bra måste man offra lite av sig själv. Japp då gick jag upp bara efter 4,5 timme för att gå på min älskade yoga. Det krävdes disciplin för att göra det! Svårt men inte ouppnåeligt. 

Det var jätte sent igår som vanligt och jag hade enorm huvudvärk på flyget att jag nästan grät. Jag vet inte hur och vad men först effter 4,5 timmar släppte det. I luften kändes det att min huvud ska spricka och jag hade blod smack i min mun. 

Nu ska jag och träna för att få ändra lite på tankar och humor. Jag mår bra men jag behöver en kick just nu. Vi hörs lite senare om ingenting annat ändras. Ha en underbar söndag mina fantastiska läsare❤️ 




❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0