5 feb 2013

Godagens mina underbara läsare. Jag har försökt att ge videoblogg en chans men det fungerar inte igen. Jag kunde lada bara en endaste video och sen kl10.30 fortsätter den att lada de andra men den kan inte riktigt klara av det. Jag vet inte vad jag gör för fel men det har gjort det varje gång.
Idag är det tvättstuga dagen och jag utnyttjar resterande tid med att skriva och läsa min bok. Jag ska inte gå ut idag men om jag ska bestämma mig efter att jag är klart med tvätten så kan jag gå och träna. Jag orkar inte och det vet jag inte heller vad det bero på!!! Hjälp jag har blivit hemmakäring!!!
Hahahaha kanske det.
Jag ska lägga ut bilderna från Las Palmas. Före inlägget med bilder var bilderna från stranden och min fantastiska hörn rum som jag älskade. Den var enorm och jätte trevligt. Önskar att jag kunde ha Stella där med mig.
Bilderna som kommer här under är min ensam middag (som jag njut till 100%, fast jag var helt själv) och lite blandningar.
Bara titta det blir bra så:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0