6 Feb 2013

Godmorgon alla underbara läsare. Det snöar ute och jag har värsta huvudvärken pga detta underbara vädret. Känns att min huvud hänger lägre än mina fötter. Känner mig helt slut!!! Därför tänkte jag att jag ska pigga upp mig med en härligt Katia frukost (bilder under). Jag blev inte utkallad imorse men vi ska se imorgon om det blir dags att åka till värmen.
Dagen består av att läsa klart min bok samt att träna och att stanna inne så länge det går. Det har blivit en vana tycker jag!
Nu ska jag återgå till min frukost som består av : tomater, mozzarella(äkta italiensk) och en liten bit av avokado. Dricka: te

Ha en underbar dag och låt inte vädret stoppa er från det ni vill helst göra idag<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0