7 Feb 2013

Godagens mina underbar läsare!
Jag har blivit väckt ut av telefonen men det var inte för jobb det var någon annan. Jag kunde inte somna igår och jag var vaken tills kl 04.00 så ni kan förstå hur trött jag är just nu. Jag åt frukost alla Katia igen( bilder kommer) och har duschat så att jag är klart för min träning idag. Jag kunde inte träna igår för att det med vädrat fortsatt hela dagen och natten. På eftermiddagen hade jag en jätte trevligt middag och jag kom ihåg hur trevligt och fantastisk det var att samlas bara tjejer och att pratat bara tjej prat. Hur underbart som helst. Maten var fantastisk och sällskapet ännu underbarare. Hur ska man säga, tills jag kom hem kom jag flygande på rosa moln. Det kändes helt enkelt fantastisk den lilla saken jag gjorde: träffa tjejerna!!!
Hur enkelt är en människa och hur lite behövs ibland för att må bra!!
Nu ska jag fortsätta att läsa min bok tills det är dags att få åka och träna.

Puss och ha en fantastisk dag idag:

(Spa avdelningen på Las Palmas med en super utsikt som vi tittade solnedgången ifrån)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0