8 feb 2013

Det blev ingen jobb idag heller!!! Gissa om jag är jätte, jätte besviken!!!
JAG VILL JOBBA!!!
Hur svårt kan det vara. Jag ska försöka att göra det bästa av den tiden som jag är ledigt. Jag söker jobb!!!!
Jag kunde inte sova för att jag har funderat hela natten hur ska detta gå? Jag kan inte ha det så och jag är rädd, rädd för första gången på jätte länge!!!
Jag vill helst inte förstöra för er fredag kväll så jag ska slutta här och nu!!!
Nu ska jag åka ifrån Stockholm för att villa hjärnan och för att kunna tänka bra. Jag måste och jag behöver just detta just nu. Jag kommer tillbaka på nå dag och jag hopas att min Wi-Fi fungerar där så att jag kan blogga från där.
Tills dess....... puss och kram och jag önska er en fantastisk fredagskväll med mycket kärlen och romans samt dela det med era närmaste <3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0