Langkawi

Det var det mest fantastiska platsen som jag har varit på. Det var så fantastisk vackert att jag kunde inte sluta ta bilder. Först var vi i Langkawi sen flög vi första klass till Kuala Lumpur och sen flög vi vidare till Phuket. Det var en resa för livet. Jag kan inte beskriva min glädje av att ha varit och set denna underbara platsen. Så tacksamt och samtidigt så ledsen över att inte kunde dela det med min familj. Önskar verkligen att jag kunde ta de ditt en dag.
Det fanns ingenting som jag kunde inte gapa stort. Rummet var fantastisk och jag hade ångest att jag kunde inte spendera mera tid in där. Sen hade vi frukosten....... det fanns inte någonting som saknades på denna enorma frukost. Jag fick veta det och därför tog jag en och halv timme för frule för att kunna njuta maximalt. På kvällen åt vi en trevligt middag.
Jag måste bara konstatera att det var det mest fantastiska Crew hittills.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0