Oj min kropp ....

Hej alla underbara.
Idag var det min första dag till en fantastisk möjlighet som jag har väntat länge på. Jag vaknade och åkte med bussen lång lång och kom till en full sal med förbereda att träna och tävla tjejer och killar. Det var fantastisk, först hade vi en normalt lektion och efter det var vi och tränade med en fantastisk amerikansk tränare som var super kunnigt och bra. Jag fick många bravo och lärde mig jätte mycket. Fick lära mig mera på dem timmarna med henne än vad jag har lärt mig hela året. Vi var där sen kl 09.30 till16.00. Kan ni gissa hur trött jag var? Vi ska då inte prata att jag var så hungrigt att jag ville äta en kossa.
Efter det var jag och såg Cloud Atlas. Den var bra men jag hade förväntad mig en annan story. Men det var helt ok faktiskt.
Nu ska jag och sova för att jag aka tidigt upp för att träna. Puss mina underbara läsare. Här kommer lite bilder från min Malaysia resan:-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0