Så länge sen

Det var verkligen väldigt länge sen jag kunde uppdatera här på bloggen.
Nu är jag tillbaka i stan och har internet som inte försvinner så jag kan dela av mig mina senaste dagar med er.
Det var en fantastisk vecka. Jag var i Las Palmas dem senaste 4 dagar och hård tränade. Det var verkligen uppiggande och ganska skönt faktiskt. Idag har jag en otroligt stark träningsvärk men jag bara njuter av det eftersom det är beviset av mina ansträngningar. Har sovit 10 timmar idag men jag kunde sova lika många för att jag var jätte ordentligt i Palmas och steg upp tidigt på morgonen för att träna föra alla andra och för att sen äta frukost med dem. Det innebar att jag fick inte så mycket sömn.

Nu är jag på väg till middag med kompisar så jag ska av. Jag hör av mig lite senare men för nu så önskar jag er en fantastisk fortsättning på söndagen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0