SM?

Hellooo. Vet ni vad jag fick veta igår????? Jag kan tävla i SM i Bikram Yoga april månad. Det innebär att jag ska börja träna för tävlingen. Jag ska börja på lördag. Yey!!!!

Jag har inte gjort någonting annat än att träna och vänta att bli utkallad på jobb men tyvärr så blev det att bara vänta. Idag träffade jag en arbetskompis som jag tycker verkligen jätte mycket om. Jag älskar de underbara barnen som är så fantastiska smarta, fina och sköna. Tyvärr så glömde jag tvättstugunyckeln på mig och behövde komma hem för att lämna det tillbaka. Det hade gått över med 2 timmar så jag fick mig en bra utskällning och då blev det ingen vidare gå ut för mig nå länge. Vi skulle träffas och äta tillsammans men jag stannade hem.

Jag tror att jag ska gå och lägga mig för att jag känner jag mig jätte trött och det är lite ovanligt när det gäller mig. Jag promenerade jätte mycket idag och jag hade tränad tidigare och ute var inte då varm så jag hoppas verkligen att jag har inte dragit på mig nå förkylning.
Ni kan få bilder från Malaysia, Langkawi




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0