10 jan 2013

Nu har man kommit hem och då är det snöstorm. Inte det roligaste men jag älskar just de kontrasterna, det är därför jag misser då jag passerar en spegeln när jag ser mig och vädret utanför min fönster. Jag har haft dem tre fantastiska dagarna med dem mest fantastiska kollegorna. Hur ska jag säga, jag älskar mitt jobb, mitt liv, mina kollegor och att jag gav inte upp och avslutade det yrke som jag jobbar just nu.

Jag vill tacka alla som gör det så fantastisk när jag jobbar, för att jobba och mellan jobbet. Jag är omringat med bara underbara människor och nu känns det äntligen att jag är på väg åt rätt håll. Nu har jag nästan rensat de dåliga för mig människor som trycker ner mig och jag är jätte stolt över det för att nu äntligen så kan jag strecka lite på mig och andas lugn.

Jag har några till fantastiska bilder att vissa er från den underbaraste solnedgången som vi hade samt lite andra bilder.

Nu är det 2.30 och jag måste villa hur tråkigt än det låter. Jag ser fram emot då jag ska jobba och jag kan knappt vänta för att den månaden ska jag upptäcka bara nya platser som jag vet redan att dem kommer att betyda jätte mycket för mig. Puss på er alla underbara läsare (som står ut med mig):



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0