12 jan 2013

Jag tänkte att jag ville vissa er då jag var i Krabi ock skulle åka därifrån hotellet hade organiserat en 007 kväll för nyår. Det skulle vara en jätte fint nyårs fest. Allt var noga genomtänkt och väll organiserat. Det var bara synd att vi behövde åka. Jag skulle verkligen vilja vara någon gång på en sådant firande och bara slappa. Det är lång lista som jag har över saker jag vill göra före jag dör.

Har ni lång lista eller?

När jag kom hem trodde jag att jag hade missat allt roligt men jag hade fel. Då jag kom hem så hade min älskade mammis dukat ett litet nyårs bord, bara åt mig. Jag måste säga att en sådant mammis även om ni söker kan ni inte hitta någon annan stans. Det är bara en i världen och jag har den. Jag var väldigt glad och jag åt så gott. Man mådde jätte bra efter en sånt bemötande som jag fick. Ni kan få se bilderna så för ni se hur sött och underbart mammis jag har.

Bilderna från hotellet kommer också:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0