03.07.2013

Juli!!! Vart for tiden???
Halloi alla fantastiska människor. Hur mår ni, vad gör ni?
Jag sitter och väntar på nattbussen och känner mig som den endaste människa på jorden just nu. Idag finns det inte en endaste själ på gatan eller runtomkring mig. Vart är alla?
Konstiga känslor ibland. Nu har jag jobbat hård och sovit alldeles för lite. Jag var super trött igår och jag bokade av min yoga men istället så la jag mig för att se en film och den slutade sent så jag sov bara 5 timmar. Nu ska jag jobba i 12 timmar och då kommer jag att drömma om sängen. Det känns inte bara så det är så!
Jag mår bra och försöker att klara mig i denna hårda värld. Ibland känns det super tufft och ibland känns det okej. Just idag är det tufft. Brrrrrr vad det är kyligt denna tidiga morgonen.
Jag ska höra av mig lite senare till er för att nu ska jag ta och ägna mig åt mina mail från jobbet.
90% av de som sitter på bussen sover och resten lyssnar på musik och ser halv döda ut. Hahahaha jag ser ut som ett lik så vi matchar varandra.

Ha en fantastisk dag alla underbara läsare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0