12.07.2013

Ligger på mage och solar för att jag var redan på rygg!
Godagens alla underbara! Hur mår ni, jag mår fantastisk!
Just vände andra sidan åt solen för att jag vill inte bli bränd bara framifrån!
Jag fick någonting i nacken så jag kan inte ens titta på sidan så det är riktigt jobbigt och jag hoppas att det försvinner för att jag ska upp och jobba kl 02:30!
Har ätit frukost och väntar att min Stb ska ta slut för att sen är det träning!!! Gud vad jag mår bra ut av ta igen mina tränings rutiner. Tyvärr så kommer jag att missa hela två dagar för att jag ska jobba och de har väldigt konstiga tider på yogan som jag missar med stort marginal. Igår såg jag filmen med Jony Deep och var besviken. Jag förväntade mig mycket mera av den filmen med det levererades tyvärr inte! Det är nu lite banalt med Westerns filmer som berättelserna återupprepas om och om. Jag vill se Worl Wor Z men misstänker samma dåliga återberättande som alla andra Zombie filmer!
Nu ska jag ta och göra en cafe-late så att jag kan fortsätta att sola ifred.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0