22.07.2013

PDOL!!!! Yey, det är om 2 dagar. Om jag kommer bra ihåg börjar det på onsdag:-)
Alla i Norrbotten väntar på det och de andra festivalerna runt omkring detta. Det var jätte roligt förr då de hade pengar och kunde bjuda in jätte kändisar men nu för tiden är det bara B kändisar så folk samlas mest för att dricka från morgon tills andra morgon och några håller ut tre-fyra dagar! Men Det finns sånna som mig som far för maten och sälskapet.
Gatorna är täckta av S... samt mat och papper så det ända jag far för är att träffa människor som man har inte sett på ett helt år.
Hur som helst så hoppas jag att det ska vara gott mat och många gamla kompisar som man har inte set på länge.
Förr igår då jag åt mina goda Cupcakes åkte jag och Ebba till Flip in Burger och åt. Det var super trevligt för att jag hade saknat den älskade vännen och det var gott som alltid.
Jag önskar att jag kunde träffa mina kompisar oftare, de få mig att må super bra.
Då jag kom på kvällen såg jag tjuven som ätit alla dess jordgubbar som jag vattnat och väntat i onödan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0