24.07.2013

Kl 03:30 bussen är sent och jag lyssnar på welcome to the jungle!!'
Perfekt start på min dag!!
Först vill jag gratulera mig till att bag lever idag för att om jag ska vara helt ärligt trodde jag aldrig det då jag la mig, jag trodde att jag skulle aldrig öppna mina ögon på morgonen.
Helt enkelt jag tog på mig mera än min kropp klarade. Jag som inte mycket kvällen inan och jobbade fr 06:00-17:00 sprang till yoga (Bikram +40•) och kom hem kl 20:45!!!
Jag pratade med Olof och jag kunde inte fokusera på att ens titta på honom, han försvann i en tunnel samt siluetten i slutet av tunneln vad jätte suddigt som om han var i dimma med dugt regn!!!
Yey, jag vaknade så jag ska sluta gnälla!
Idag ska jag tyvärr göra samma sak med en undantag: jag ska inte fly hem från yoga för som galning. Jag kan ta det lite lugnare för att min stb börjar kl05;00!
Haha lite tid för Beauty sleep!!
Nu ska jag ta en tid i nyheterna så jag vill önska er en fantastisk onsdag alla underbara läsare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0