25.07.2013

Vilken fantastisk dag, eller hur?
Godmorgon, alla vakna läsare.
Jag hat sovit mera än 5 timmar idag och mår jätte bra men fortfarande tröt.
Sorry för att jag skrev ingen mer i bloggen igår men jag var verkligen tröt och efter träningen väntade jag på en snabbt tvättmaskin och sen la jag mig.
Jag hoppades på exakt en sådant dag idag, att vara stb och att få en natt så att jag kan åka på dagen tidigt hem. My wish come true!
Ikväll är det Rhodos och sen hem!
En enormt problem........... fins ingenting som tar mig hem efter jobbet så jag ska kanske stanna på jobbet i 4-5 timmar för att invänta min flyg hem.
Jag ska se hur jag ska göra och tills dess önskar jag er en fantastisk torsdag. Ta hand om er och försök att njuta av dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0