31.07.2013

Morning!
Det blev aldrig som jag tänkte mig och jag hann aldrig blogga mera som jag sa.
Jag blev utkallat och jag är mera än nöjd.
Igår förre eller efter yogan före jobbet åkte jag och köpte lite godsaker som jag delade på de närmaste dagarna så att jag ska inte avsluta de på en dag.
Inte att jag kan inte och tro mig jag ville men då tränar jag bara för att äta! Det kanske är så att jag gör just det: tränat för att äta det jag vill (söt)
Har 1000 ursäkter som: men jag har ingenting annan kul att göra, jobbar för mycket, dricker inte mm!!!!
Jag tror att idag det är så enkelt som: jag älskar söt och kan jag äta det så avstår jag inte från det. Jag är svag!!! Hahahha nu kom sanningen fram!

Se bilderna och säg mig om de ser otroligt goda ut?

Nu är jag på väg till träningen och jag kom hem kl 02:00.
Jag ville åka och träna kl 06:45 som igår men jag var döds tröt idag och jag ska jobba kväll inatt också. Jag ville ta två pass idag men jag måste klara mig med en bara. Jag hoppas att jag hinner vila lite förre jobbet.
Här kommer lite bilder på min mat igår
;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0