Boqueria

Igår var jag och åt på Boqueria paella och det var så gott. Jag älskar att lyxa mig med gott mat. Jag har en konstigt filosofi: Jag snål för allt men när det kommer till mat ser jag till att spendera extremt. Det är ju i slut ändan den som man kommer ihåg och det som få oss att må bra! För mat spenderar jag enorma sumer varje månad.
Nu ska jag sova. Ha en fantastisk fredag alla underbara<3

PS: Sallad bilden är från ikväll. Jag var så sugen på sallad och brödet jag köpte igår till att jag sprang hemma efter träningen för att göra sallaten och sätta mig och äta gott! Mmmmmm det var så otroligt gott att jag känner smaken av den fräscha sallaten och fantastiska brödet än ^-^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0