Helsinki

Halloi! Jag är i Helsinki och på väg att sova så jag tänkte bara önska er god natt. Idag har det gott jätte snabbt och jag är redan i sängen.
Jag var och tränade idag och känner mig extremt duktigt för att istället att jag ska villa och ta det lugn förre jobbet så springer jag andra sidan stan för att få träna.
Det var länge sen och jag fick träningsvärk. Känslan efteråt är bara fantastisk. Jag önskar mig massage och spa samt värmeljus så att jag kan relaxa. Jag behöver det verkligen.
Imorgon åker min mamma och jag hinner inte ens träffa henne! Jag ska försöka att träffa henne mellan mina flygningar men det kommer inte att vara lätt.
Idag efter träningen var jag och provade lite skor för att de har rea och jag behöver gå skor. Jag få jätte ont under fötterna av att gå och jag vet nu att det är mina skor. Adidas har de skor jag vill ha men jag kunde inte bestämma vilka så nu måste ni hjälpa mig med valet. Under texten kommer bild på skorna, lämna gärna kommentar vilja ni tycker är snyggare.

Nu ska jag ta och sova så att jag kan ta bort den hängande tröttheten som besvärar mig ett bra tag nu!!! Jag tror att det är järnen som spökar. Jag har redan blivit tillsagt det, alltså ifrågasatt om jag har för lågt järn.

Sov så gott mina underbara läsare<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0