I'm in heaven<3

Men vilken dag jag haft!
Hej alla fantastiska människor där ute!
Jag jobbade och slutade så tidigt att jag hann med min älskade yoga.
Efter det har jag vandrat runt i stan. Jag ville besöka en liten cupcakes plats som jag har passerat i ett helt år på väg till yogan i mina gamla trakter.
Bilderna under talar för sig själva!!! Jag åt...... hhhhhm håll i er: 11 mini Cupcakes!!!
Hon som jobbade i kassan sa vid första omgången att om jag skulle inte orka med (först6) så de kunde sätta de i kartonger så att jag kan ta de hem. Efter en 10 minuter var jag där för andra omgången(5st). Hon sa ingenting:)Då jag åt så drack jag cherry Cola och det var riktigt gott.
Sen så hade jag ingen dåligt samvete och for på stan för att bara gå och vandra.inte riktigt för att jag fastnade vid MAC och jag älskade det hot gjorde med mig!!!
Det är så fantastisk med ett profs att , ja jag tror att ni förstår!!!

Nu ska jag ut med mina söta kompisar som väntar på mig. Jag är jätte hungrig så jag vill äta!
Ha en fantastisk lördag mina underbara läsare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0