Måndag

Halloi<3
På väg till jobbet, skulle vara ledigt men jag fick jobba så jag är yters lyckligt. Men lite ledsen om jag ska miss min träning för att lördag söndag hann jag inte med det för att tiderna passade inte riktigt med. Jag var så taggat igår för att jag visste att jag skulle vakna och iväg för att träna. Jag ska försöka att vara extremt snabbt efter jobbet så att jag kan vara där i tid. Nu har de ändrad lokalen för Bikram och jag har lite längre än tidigare. Snart är jag framme och jag ville bara önska är en fantastisk start på veckan och en glad måndag. Var positivt och tänk att allt är möjligt så blir det en fantastisk dag<3
Vi hörs lite senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0