Sol

En underbar soligt dag spenderat på baksidan av huset.
Efter träningen kom jag hem och när jag vägde mig såg jag att för tre veckor hade jag gått ner tre kilo. Det är fantastisk, två till då är jag i min perfekta form.
Eftersom jag väntar på att bli utkallad så solar jag sen kl 13.00. Jag äskar slappa dagar som detta då man kan njuta av att göra ingenting! De är inte så många så man få ta vara på de då de kommer.
Efter varje träning känner jag mig super och önskar att alla skulle känna det så att de få förstå vikten ut av att träna både kropp och själ. Yoga tränar just de viktiga komponenterna av vilka man laddar enorm för att kunna klara dagen med alla dessa utmaningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0