03.06.2013

Gooooood moooooorning!!!
Jag har vaknat bara efter 2,5 timmars sömn. Jag la mag och då kom alla tankar i huvud. Det var som på beställning: jag måste vara vaken och pigg för jobbet ganska tidigt så kom igen mina tankar låt mig inte somna!!!!
Ja ja, nu är jag vaken och igång i alla fal Jag skyndade mig och stressade för ingenting. Jag skipade frukosten för att jag trodde jag var exakt i dit men jag var med 15 minuter i förväg. Hur ska jag säga det: det är så typisk mig. Bara för att allt är som det ska så känns det inte riktigt och jag tror alltid att jag gör någonting fel och att jag har missuppfattat!!!

Jag ska se jag hoppas att det är så som det är planerat och att jag är inte sent eller nåt.
Jag hade så trevligt hemma och jag saknar redan min älskligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0