04.06.2013

Tänka sig att det är juni och snart är det mitten på det också!!! Wow!!!

Goodmorning mina underbara läsare, hur mår ni?

Jag vaknade risigt idag också och är redan på väg till jobbet. Det är tufft nu för att jag har inte sovit ikväll heller. Jag la mig men mina tankar bestämde sig igen för att komma igång då jag stängde ögonen. Jag försökte sova ändå men då jag var på väg att slockna kände jag hur någonting gick på min panna och då jag klappade det så kände jag att det var inte håret det var en SPINDEL!!! Aya!!!
Jag har fobi från spindlar. Sen tog det låååååååång tid tills jag försäkrade min att det fanns ingen annan spindel som var på väg att klättra på mitt ansikte.

Okej nu har jag babblat alldeles för mycket och strax är jag framme vid Expressen. Idag åker jag till Athen och jag önskade att jag kunde stanna och ta en två dagars semester. Jag hoppas att fram över då Stella nu tar examen på fredag så ska det finnas två-tre dagar som jag kan åka iväg till Elada!!! :-)
Det är väll ingen fel att drömma sig iväg, eller hur?
Jag ska på en slinga med fantastiska kolleger som jag känner från förr och som jag tycker är fantastiska individer.
Det blir roligt och jag hoppas att jag skrattar mycket, med andra ord jag hat förhoppningar att det blir det bästa slinga på länge.
Jag skriver mera då jag kommer framme i hotellet efter jobbet.
Tillös dess så önskar jag er en fantastisk fortsatt dag och ta hand om varandra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0