10.06.2013

Halloi. Nu har jag varit ett tag till ifrån min blogg men jag har inte glömt er. Ibland blir det så att jag har inte riktigt tid att få skriva och jag är ledsen för det. Jag skulle höja ha lite mera tid åt mina personliga ärande. Jag skulle göra så mycket mera än det jag gör men tiden begränsar det totalt. Jag är varken den första eller den sista med denna problem.
Jag vet och jag förstår att det är en fråga om prioriteringar men jag har aldrig ägt den kvalitet om att prioritera rätt. Jag vet inte ens om man kan säga så. Jag är så stressat just nu och jag har varit det sen den dagen jag hållde på att stupa vid Expressen. Känns att jag gungar på kanten av den djupa hål.
Jag hade jätte trevligt hemma. Jag sov 15 timmar i streck och vilade hjärnan men dagen efter sov jag bara 4,5 timmar. Eller hur???? Hur knäppt är inte det?!
Sen så var vi och såg alla bio jag ville och åskan tilldrog till mysigheten som vi skapade. Jag älskar åska och oväder då jag är med älskade människor och på rätt plats.
Det regnade jätte mycket idag men jag var så stressad så jag hann inte njuta av vädret. Nu ska jag på flyget hem till Stockholm och ska försöka att slappna av tills jag ska jobba. Det blir att lyssna på någonting härligt på flyget hela vägen till storstaden!!
Puss mina underbara läsare:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0