11.06.2013

På väg till jobbet. Jag vaknade ut av Opsen som meddelade mig om att jag ska jobba. Jag älskar sådana morgonens. Då var det att snabbt sätta igång med mina procedurer förstås så att jag ska vara i tid och slippa springa som en galning. Jag sprang hur som helst för att jag behövde fånga tunnelbanan. När denna biten är klart alla andra bara faller naturligt efteråt. Jag var bered på något konstigt sett men trodde aldrig att de skulle ringa för att jag försökte att bita flyg men jag hade för många timmar.


Nyss sprang jag mot Expressen och det fanns tendensen att halsen aka stängas igen!!!!
Nu vet jag verkligen inte vad är det som händer med min hals!!! Nu blev jag oroligt. Har jag astma eller är på väg att utveckla det???!!!
Vill absolut inte det.

Nu ska jag försöka lugna ner mig och att koncentrera mig på det som ska göras och kunnas.

Puss på er och vi hörs då jag kommer tillbaka <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0