15.03.2013

Hej alla underbara läsare.
Idag vaknar jag till att solen har fylld mitt rum med värme och ljus. Jag kan inte sova då det är så där soligt.

Igår hade min älskade mamma födelsedag och hon fyllde 60 år. Jag och min syster och mammas man hade en fantastisk överraskning till henne. Vi gav henne en resa till Rome. Det var verkligen en dröm som blev sant. Det är hennes dröm sen jag kommer ihåg min mamma. Just nu är dem ( hon och hennes man) i Rome och bevittnar den nya popen. Vilken sammanträffande eller hur???!!!!
Igår överraskade vi henne med en gigantisk bukett och Champagne på hotellet. Hon blev verkligen tagen ut av alla överraskningar.

Jag älskar henne jätte mycket och jag hoppas verkligen att hon kan få njuta till max av allt och kunna slappna av.
Jag är hemma och kommer att vara här ett tag. Snart är det fantastiska resa genom alla dem underbara länder slut och då är det dags att börja på nytt. Tiden går så snabbt. Jag vill göra så mycket och jag hinner inte med nåt. Ibland få jag så mycket ångest för att jag vill men har inte tid.

Nu ska ja upp och ta en lång promenad igenom skogen.
God morgon underbara värld <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0