25.03.2013

Halloi <3

Hur mår mina läsare? Hoppas ni har haft en fantastisk måndag.
Nu är jag officiellt hos min kusin och jag trivs verkligen jätte bra här. Idag vaknade jag fortfarande trött men jag vet att det kommer att vara så där i några dagar till tills det ger sig och sen kan jag villa bra. Jag har varit upptagen med bara små saker som behövdes fixas förre jag åker hem. Nu är detta klart så jag kan åka imorgon. Jag hade tänkt åka idag men det blev inte som jag tänkt mig.

Grattis till Nicole som fyller 16 år idag.
Igår var det jätte rik dag på händelser och jag fick ett födelsedags present. Det hände så mycket så jag har inte hunnit smälta allt än.
Jag ska ta och sova nu för att kl är mycket och jag ska försöka att villa upp mig ikväll för att jag ska jobba på onsdag och jag är fortfarande trött från min flygning.

Här kommer lite bilder :


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0