06.05.2013

Hej alla underbara. Hoppas ni har det bra och att ni är inte alldeles för ledsna över tiden jag var borta från bloggen.

Jag hade lite svårt att pussla av alla små och stora bitar samtidigt så jag prioriterade.

Jag mår bra och lever och jag är tillbaka till min gamla jobb. Det roliga på Nova är avklarat och jag saknar dem redan men de har ingenting åt mig för sommaren så jag kom tillbaka till rödnoserna. Hahaha konstigt sagt :-)
Ok så nu vet ni i ungefär vad som har hänt.

Just nu är jag på jobb i Umeå.
Det är ändå bra att vara tillbaka. Jag njut till 1000 av allt. Hotellet är söt och mysigt så jag sov som en stock!
Missade frukosten men det var absolut värd det.
Jag gjorde min gymnastik på rummet och nu är jag på min favorit från Stockholm kaffe som jag hittade här Barista!!!
Dem har världens godaste kardemummabulle. Om ni har inte ätit det tidigare så rekommenderar jag det stark!

Ny ska jag gå tillbaka till hotellet och villa i tre timmar före jag ska iväg och jobba. Ha en fantastisk dag alla underbara läsare.

Min mat idag och söta rummet:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0