07.05.2013

Men vilken dag, eller hur?
Godkväll mina kära läsare. Jag hade en så fantastisk varmt dag idag att jag trodde att det inte var sant. Jag hade stb så jag var i Stockholm med största förhoppningen om att de kommer att bli flygning men det blev inte och jag är super besviken. Jag satt duschat och nästan klart att dra från här i liggande position under solen. Solen tog hård på mig så nu har jag lite färg på ansiktet. Tänkt dig det är ändå bara maj månad och man fick färg. heja för Sverige:-)


Nu ska jag gå och sova för att jag har stb imorgon också. Förresten så såg jag en film idag som jag tyckte det var super trevligt och som heter : The last stand! Arnold steel has it!!!!



Se den, nu puss och kram och vi hörs imorgon mina kära läsare<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0