14.05.2013

Hej alla underbara läsare. Sommaren är här och med det så har mitt jobb kommit i fullt fart också. Jag är överlyckligt att jag har fått så mycket som jag har önskat mig och samtidigt ledsen att jag kan inte åka hem i mellan dagarna för att träffa mina älsklingar. Jag sitter på tunnelbanan och är på väg mot jobbet. Jag har en favorit destination idag som jag har längtat efter. Jag har inte gjort någonting speciellt än att åka och jobba lite överallt och samt sova över. Jag är lyckligt just nu och jag önskar att det tar aldrig slut.

Jag hade saknat att jobba och nu trivs jag! Jag ska nu ta och fördjupa mig i mina saker förre jobbet och jag kommer att höra av mig antigen idag eller imorgon men tills dess så önskar jag er en fantastisk fortsättning på dagen och försök att njuta av den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0