17.05.2013

Det var en jätte mysigt dag.
Det var min andra lediga dagen och jag bestämde mig för att träffa lite kompisar och förnya mina sociala (undangömd) sida komma fram på nytt. Det är verkligen tragisk hur jag en gång i tiden en av de mest sociala människa sitter numera hemma på hennes lediga dagar och visar inte ens hennes näsa utanför dörren. Det ska bli ändring nu på detta. Jag vill träffa folk och ha kul med mina kompisar och vara aktiv sökande på en bättre och trevligare umgänge samt nya och trevliga eller gamla borttappade kompisar.
Hahahaha väldigt personligt eller hur??? Vissa dagar känner jag mig extremt djupt och jag tycker att det är jätte onödigt att vara det just här i bloggen.
Jag saknar min familj och längtar att få komma hem. Det dröjer Inge så länge nu!
Som sagt så hade jag en jätteroligt trevligt dag med kompisar och mat, skratt och äntligen sittande i Kungsträdgården medan körsbärsträden blommar.
Här kommer lite blandade bilder<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0