22.05.2013

Halloi!!!
Idag ska jag hem. Jag har haft ett fantastisk dag idag. Jag har vaknat gott för att jag sov gott och efter det har jag tvättat, städat mitt rum och gjort allt detta som måste göras så att jag kan åka hem då min STB slutar. Nu är det klart och jag sitter på tunnelbanan. Jag har saknat så otroligt mycket min älskade att jag har räknat varje minut som har gått sen jag vaknade tills nu.
Det var ett tag jag var senast hemma.
Det var ett tag sen som jag skrev i bloggen också så jag ber om ursäkt för det. Mina dagar passerar med att jag jobbar och sover. Jag klagar inte, jag älskar det! Har varit i olika städer och sovit i många hoteller och det var super trevligt med super kolleger som gör dagarna lätta och fantastiska. Jag känner inte att man har jobbat i 12 timmar jag gör verkligen inte det. Det har inte varit ens en gång att jag har inte kunnat säga: vi kan ta den dagen om igen på stunden!!!
Här kommer det lite blandade bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0