Just nu!

Jag håller på att bli tokigt! Jag har en så enormt allergi att jag vet inte var jag ska ställa mig!!!! Jag kände ont i huvud och trött som jag vet inte vad då jag var hemma för tre dagar sen. Jag reagerade inte så mycket på det men igår var jag ute och solade då Olof klippte gräset och då blev det en enorm reaktion på pollen. Jag vaknade med värsta huvudvärken, täppt näsan och enorm röda samt kliande ögon. Jag har känd mig så trött idag och speciellt då jag tog allergitabletten. Jag har kliat och nästan skrapat sönder mina ögon idag.

Jag hade verkligen otur idag att inte bli utkallad på jobb för att då jag är uppe i luften så känner jag inte allergin. Åter igen min jobb är min räddare på många aspekter!!!
Jag ska åka hem imorgon men först ska jag fixa lite ärande och sen träffa en väldigt speciellt människa så sen blir det åka hem om inte nya planer kikar in.

Nu ska jag sova för att jag ska vakna lite tidigt imorgon och med tanke på min allergi så vill jag se fantastisk ut imorgon och inte som jag såg ut idag!!!
Sov så gott och vi hörs imorgon <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0