Dubai

Jag äskar denna fantastiska plats!! 
Hotellet är underbart affärerna mycket mera än vad man orkar se och maten mums!!!
Kanske jag ska komma på semester här för att kunna gå runt och se allt detta som jag hinner inte att se andra gången nu. Jag köpade lite idag och gick runt affärerna men egentligen så vile jag bara se alla fantastiska severdigheter och njuta någonstans med good kaffe och kaka. Hoppas att jag kan återkomma snabare så att jag kan verkligen göra det. Ledsen att jag måste saga godnatt och stänga stan utanför men jag har jätte lång natt och dag. Mina aventjuter har nyss börjat så jag måste verkligen vila nu. Jag har tyvärr inte så många bilder att bjuda på men jag ska försöka att bättra mig och ta bilder även då jag har för kull!
Kram på er och ha en trevligt fortsatt måndag ^.^


Man har det bra här





Hur roligt kan man ha framför spegeln? 
Hihihi










Det blåste vid vattnet!


Oh min magge är proppfull och det var så gott att jag kunde inte slutta så jag åt varje en liten bit!




Hej då Dubai, ses snart igen❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0