Hemma

Just nu sitter jag och väntar påTunnelbanan för att ta mig hem. Om man bara kunde bo i stan!!! Jag skulle ha varit hemma för 30 min sen istället så väntar på transport som ska åka 17 minuter om 12 minuter och sen 7-8 mon promenad och sen är jag hemma. Jag är trött och gnälligt just nu så jag ska inte besvära er med mina troliga tankar.  
Jag hade så roligt på jobbet att jag har ont i skynderna av skrat. Det är lätt då man har så fantastiska dagar. Jag känner mig underbart. Har verkligen så skönt och lugn att jag är så harmoniskt. Jag har stora planer och jag behöver det mera än någonsin. Jag älskar ändringar och deta är början på mitt nya  liv. Längtar!!!! Vill inte uttala mig just nu men jag lovar att jag kommer att göra det så småningom. 

Lite bilder av min mini semester:



Dagen började med nya brillor!


Frule 

Hihi

Stor frule

Hade kullaste  bussförare: ung tjej med lång hår och röda läppar!!




Man kan se det i bakgrunden!

Älskar då jag är ledsen att ta mini semestrar. De för mig att vakna till och ha nya fantastiska idéer!


Snabbt från bussen!



Köpte en enorm påse med macarones !!!
Ola-la!!

Dena fantastiska utsikt hade jag från min lilla söta fransk balkong!
Vem vill inte vakna till dena utsikt?

Underbara romantiska rummet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0