Loving Fridays❤️

Hej alla fantastiska läsare! Har ni haft en bra start på helgen? Hoppas verkligen det för att det är min favorit dag och jag vill att alla ska vara lyckliga och glada på fredagar speciellt på fredagar:-)
Jag hann inte sova nå mycket men set ska inte spella nå roll för att jag ska försöka villa då jag är hemma. Jag har allt klart hemma: julpyntar och städat så nu ska jag bara laga mat och börja med alla garderober och skåppar. Det kan man ta en för varje dag så att det blir inte allt på en gång. 
Nu är jag på väg till att köpa mig frulle och middag från favorit bageriet Gateau och jag ska ta en stor saffran bulle som jag längtar jätte mycket effter. Hemma väntar riktig saffran som jag köpt från Dubai men det kommer från Iran. Nu har jag hört två versioner en att bästa Saffran kommer från Iran och andra kommer från Spanien!!! Vet nån vilken är korrekt och var är bästa saffranen ifrån?
Ska verkligen uppskata svar. 
Jag ska till favoriten idag : Paris. Det blir inte en tredje stopp men jag är nöjd som det är. Första gången var fantastiska och sen en vecka efteråt åkte jag igen för andra gången och jag måste bara säga att jag älskar Paris!!
Här kommer lite bilder:


Champagne kvällen❤️ samma desert för att jag kunde inte glömma smaken som smälte i mig och varade en helt vecka



Åh det var verkligen kväll att remember 














Bara lite ego! Hahaha bara lite!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0