Nostalgi!

Just det! Det är nostalgi dagen för mig idag! Jag sitter åter igen på vårdcentralen och väntar på att ta prover och då jag såg ett jätte gammalt par som stöde varandra och öppnade dörren åt varandra..... 
Jag tänkte det är någonting som jag aldrig kommer att få uppleva! Jag är det största ensamme mamma som kommer att uppleva allt själv kommer att berätta och diskutera allt med sin dotter och kommer aldrig att ha en man hemma! Jag kommer att dö själv!!!! Vilken skrämmande tanke men tyvärr är det sant!
Det gör ont i hjärtat och det är fel på mina ögon just nu för att det rinner tårar. Jag måste kolla hjärt och ögon läkaren!!!! 
Kämt åt sidan men jag ska kolla hjärt och lungor idag! 
Jag vill verkligen inte dö själv men jag vill inte dö bredvid någon som är inte värd stå bredvid heller så för nu jag dör hellre själv. 
Idag ska jag Julpynta för att jag ska jobba då det måste göras och jag vill inte lämna Stella utan pynt❤️
Nu ska jag in hos läkaren.



Här kommer bilder av min Paris dagar nu den här gången! 
Det var det bästa utsikten som jag någonting har haft!!!




Med en fantastisk solnedgång 



Viju från fönstret 























In love with Paris❤️❤️❤️

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0