Oj så trött!

Halloi!
Hoppas att alla mina läsare mår bra och har haft en fantastisk torsdag!
Jag är på väg hem men jag är så trött att jag somnar medans jag sitter. Jag önskar mig ett stort säng med många flufiga  kuddar och himmeln fullt av stars! Varför är det så svårt? 
Den ända jag vill ha är ett liten 1eller tvåa i stan med Stella i och att jag kan få jobba utan tjat och problemer. Varför är det omöjligt? Vad ska man göra för att kunna bli lämnat ifred och att kunna leva som man vill. Om jag hade just nu allt detta skulle jag nu ligga i sängen och villa väntande på mitt hjärta att komma hem från skolan med så mycket att berätta. Jag skulle lagga gott mat samtidigt som jag skulle hjälpa henne med läxorna och sen skulle vi myssa framför teven tills vi somnar i varandras armar. 
Jag har tårar i ögonen. Det är väll inte mycket jag vill men tidlygen för man inga önskningar uppfyllda! 
Till slut ska jag kasta handduken och ska jag bli monk. Hmmmm kanske det finns en lösning efter allt!

Lite bilder 


Vad sa du? Varför få man inte drömma ?

Hahaha vi få se!!









Kunde inte bestämma mig vilken var bättre. 
Här under kan ni se Harry Potters trollstav affär. Det är bara vad jag tror, men det ser verkligen ut som det!!



Det var det godaste musslor som jag har ätit och de serveras med pomfrit. De var lite sura på mig för att de försökte säga att man dricker öl med det och inte vin, speciell inte rött. Hahaha det är min sett att äta de.


Efter att man fyllde tanken så kunde man man ta 4 timmars promenad till. Det är hur fantastisk som helst. Rekommenderas! Är man ledsen och har problemer ska man ta långa promenader och fundera samtidigt som man kan lyxa sig på alla möjliga set för att gör man inte det själv kommer ingen att göra det åt dig. 


Vädret var lycksom min humor i början. Men den gav sig efter ett tag!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0