Stockholm!

Hej alla glada! Hur mår ni? Vad gör ni?
Jag har haft fantastiska sköna 4dagars med familjen och binär jag åter igen i stora staden. Det var jätte tidigt idag för att börja så sent. Jag vaknade 5 och ska jobba 13:30. Jag gillar redan inte det att jag kan aldrig ha sov morgon. Jag måste fundera och se hur jag ska göra om jag gillar inte läget. Jag är så hungrig att jag kan äta en berg just nu. Som tur är är jag nästan hos kusinen så att jag kan äta. Det var meningen att äta på Joe & the juice men vi kom med bussar underifrån så det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. 
Ikväll blir det sova på Hilton och det ska då vara första gången med den här jobbet. Det har gått nästan 2år nu och jag fick schansen först nu. 
Nu ska jag kliva av och träffa lite kusinen om hon är hemma och sedan göra mig klart för jobbet. Puss och kram och här kommer det lite bilder:mix!








❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0