06-10-2013

Goooood morgon alla fantastiska. Det var tufft att stiga upp idag. Anledningen till det är att jag har viljat ha en ute kväll och komma hem utan att jag är stressad för dagen effter och att kunna lägga sig då man vill och vakna då man vill. Det var lördag igår och jag hade önskemålet om att gå ut men det kunde aldrig gå så i min hjärna hade jag trevligt för att kunna känna mig glad och föreställde mig att jag gör bättre saker och att jag var inte tvungen att lägga mig tidigt så att jag kan sova bättre. Det blev så: jag somnade tidigt och sov bra men mot morgonen vaknade jag och var vaken tills klockan ringde och det var lång. Sen precis då kl skulle ringa var jag på väg att somna och därför blev det tufft att vakna. 

Oj så lång berättelse för en så tråkigt sak. Jag ska försöka att förklara mig kortare nästa gång. 
Nu är jag på väg till jobbet och jag vet redan att det ska vara en fantastisk dag idag för att jag ska jobba med super trevliga kollegor som jag har jobbat med på Nova och de är super coola. 
Ha en fantastisk söndag och se till att göra det bästa från dagen med nära och kära och ge de mycket kärlek.
Saknar min älskling Stella❤️




❤️❤️❤️


:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0