07-10-2013

Godmorgon alla vakna sötisar:-)
Hur mår ni, vad har ni för er?
Jag mår bra men lite ledsen för att idag på väg till tunnelbanan insåg jag att jag kommer att missa höstens vakra dagar och färger precis som alla andra gånger. Jag önskar mig att jag ska ha en möjlighet att ta en två dagar lediga för att kunna ta några långa promenader och njuta av höstens fantastiska färger. Hoppas bara att om jag skulle hinna att göra det att det behölls denna värmen som är just nu. 
Jag tror att just dem dagarna börjar jag att gå mot tröt igen och då hamnar humorn på botten. Jag var nästan grått färdigt igår natt för att jag var tröt. Det är inte mycket sakerna men tiden tar död på mig. Tiden som jag är igång. Tex: igår var jag igång sedan kl 03:50 och första avslappnad stund  som jag hade var kl20:00 precis då jag åt och låt gaffeln och kniven bredvid tallriken. 16 timmar och 10 minuter igång.  Det är inte lite. Det är verkligen ett pekfinger så att jag ska fundera lite. Jag känner hur jag torkar ut mig. 
Nu när jag har insett det så ska jag försöka att fixa det. Vad jag tycker är att det konstanta samma spor som jag tar och gör ingenting på sidan om som kan få en att slappna av eller bara att ändra lite så att man kan bli glad, förväntansfull och levande gör jätte mycket att man blir snabbare tröt och otåligt som jag blir. 

Juste jag skulle börja förklara mig kortare men jag lyckades inte. Sorry för min tråkiga inlägg. 
Ny ska jag av så ha en fantastisk början på veckan och vi hörs lite senare kanske.❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0