31.10.2013

Vist är det nästan klart med de vakra färgerna på vägarna. Just denna period gör mig ledsen för att allt är gråt och alla ser lite nerdragna. Stockholm är däremot en fantastisk stad som allt det stress och snabba hit och dit människor säter färger på tillvaron så i stor stad man känner inte depresionen så stark.
Nu är det höstlov och Stella är ledigt så jag ska åka hem efter min Stb! 
Jag har inte mycket att berätta mera än att jag hat jobbat som en galning men fast det enorma jobbtider som man har så hann jag med lite roligt också. Jag är nöjd, mera än nöjd. 
Just nu är jag på väg till yogan och jag har träningsvärk för att jag var borta från den i nästan 2veckor. 
Känns lite tufft att återvända efter två veckor det känns som om att man har varit borta i flera månader. 
Har ni bra planer för Halloween? 
Jag vill skratta, dricka och äta gott med min familje. 
Här kommer lite bilder:


Tirokafteri!!!
Mums säger jag bara!!!


På grekisk viss!


Min favorit: kolokitakia!!


Hemma gjorda pomfrit!


Min favorit bageri!!

Vattnas det i munen?


Den sidan är absolut svårt att missa. Här har jag lagt 4 kg(lätt)



En liten Kaffe vid vattnet som jag trivs på!






 Kaffe, kaffe, kaffe......






Lite mat med det.


Athens by night!!






Hörs lite senare❤️❤️❤️

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0