Äntligen

God morgon alla pigga och glada!
Hur mår ni idag?
Jag mår bra fast att klockan ringde 04:00. Det beror att jag ska till Bergen. Ett av de mest vackraste platser ovanpå så jag verkligen hoppas att det är lika vackert i verkligheten. Det är min första gången på 1,5 år som jag ska jobba där. Kan knappt vänta att dagen är slut så att jag kan ta en lång promenad med min kamera runt om i Bergen.
Det har inte hänt nå mycket sen igår mera än att jag var och tränade men jag tyckte inte om tränaren så jag var super irriterad. Det var 43grader varmt och jag satt i det mest varmaste platsen så det bara rann i från mig svett. Jag var nöjd med min insats och det kändes verkligen stabil för en gångs skull. Varje gång jag springer ditt efter jobbet gungar hela marken under mig så jag tappar balansen alldeles för lätt så det är nästan löjligt!

Okej nu har jag tappat över hälften av mina läsare med de löjliga problemens så nu ska jag sluta trötta ut er. Nu ska jag ta och gå igenom alla mail som har kommit sen igår för att före jobbet måste man vara super uppdaterad vad som är nytt och det som man måste bara kunna!
Till er fantastiska läsare önskar jag en fantastisk dag med många glada minne <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0