Bergen

Hi^•^
Nu är jag jätte lyckligt igen! Jag byte dagar med en kollega så jag fick bergen igen så jag spricker av glädje! Jag ska packa allt det som krävs för en lyckad träningspass och jobb. Stoltzen jag kommer!!!!
Hahaha jag måste vara tokigt! 
Jag ska vara där i tre dagar och då hoppas jag att vi få våra schema annars så vet jag inte vad jag gör nästa månaden. 

Jag älskar att vara hemma denna årstid och kunna krama Stella vid öppetspisen med alla mina värmeljus och tittande på nå mysigt film. Igår hon somnade i min famn och jag njöt till tusen av det. 
Jag mår bra att vara hemma då jag inte jobbar. Jag ska försöka att göra som jag har tänkt så att jag kan vara mera bredvid Stella på mina lediga dagar. 
Igår gjorde jag: Banitca, äppelpaj och för middag var det kantarell risotto. Det var jätte, jätte gott. Idag blev det det godaste frukosten på länge: Banitca och sen Espresso med paj!mmmmmmmm
Nu ska jag packa min väska för snart är det dags igen. 
Ha en bra höst dag mina vänner och ta hand om er och eran kära och nära. 






Hahaha en galning!!!


❤😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0